Bejelentkezés

Eredmények

Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 0 felhasználó van a webhelyen

1. Regisztráció

A regisztráció a Kaposvári Egyetem (Kaposvár, Guba Sándor u. 40.) sportcsarnokában lesz, 2017. szeptember 29-én, pénteken 18 órától 21 óráig. Nem kell az egész csapatnak itt megjelenni, de a csapatkapitánynak (vagy a csapat hivatalos képviselőjének) kötelező. Itt kell leadni a futók pontos sorrendjét (a regisztrációs lap leadása után a sorrenden nem lehet változtatni, mert az EvoChip időmérő rendszer segítségével az CEP Álomcsapat összeállítására is sor kerül). Amennyiben egy futó több szakaszt fut (a szabályok betartása mellett), mindegyik szakaszhoz kérjük a nevét beírni. A regisztrációnál történik a rajtszámok, chipek átvétele, valamint a Rókaűzők Szervezőbizottsága ajándékainak átadása is minden csapattag részére, ezért kérjük, hogy a csapatkapitány úgy készüljön, hogy ezeket el kell tudni vinnie magával. Az 5 db Chipért 5db 1000 Ft-os bankjegy letéti díjat kell fizetni a regisztrációkor, melyet az eredményhirdetés után a vacsoránál a chipek hiánytalan visszaadásakor visszaadunk. Ahány chip elveszik, annyi 1000 Ft-ot nem fizetünk vissza.

2. Rajtszám

A regisztrációnál kapott rajtszám az egész hétvége során a versenyző azonosítására szolgál, a futás során elől kell viselni, és bármikor ellenőrzés céljára fel kell mutatni. (buszra szálláskor, váltáskor, újraindításkor, szállás elfoglalásakor, vacsorakor, stb.) A rajtszám másra át nem ruházható!

3. Időmérés

A Rókaűzőkön az EvoChip Timing Team időmérő rendszerét használjuk, ezért az alábbi szabályok szerint kell versenyeznetek: Minden csapat 5 chipet kap a nevezéskor.

- az első chipet az 1. szakasz futójának (4 fős csapatoknál az első futónak)

- a második chipet a 4. szakasz futójának (4 fős csapatoknál a második futónak)

- a harmadik chipet a 7. szakasz futójának (4 fős csapatoknál a harmadik futónak)

- a negyedik chipet a 10. szakasz futójának (4 fős csapatoknál a negyedik futónak)

- az ötödik chipet a 12. szakasz futójának kell adni, mert itt van Rajt és Újraindítás. Vigyázzatok arra, hogy a chipeket össze ne keverjétek, mert a chipek ránézésre teljesen egyformák. A legegyszerűbb a rajtszámos borítékban tartani a felhasználásig. A chipet csak a verseny idejére tedd fel a bokádra, nehogy véletlenül rálépj egy időmérő szőnyegre és téves időrögzítést okozz! A váltás a chip átadásával történik. A chipet, a hozzá biztosított tépőzáras szalag segítségével, bokára rögzítve kell viselni és a váltóhelyen, a szőnyegen való áthaladás után, a váltótárs bokájára kell rögzíteni, aki csak így kezdheti meg a következő szakaszt. Azok a versenyzők, akik olyan helyre érkeznek, ahol nincs váltás (újraindítási pontok) vegyék le a chipet a bokájukról és gondos megőrzés után adják vissza csapatkapitányuknak, hogy el ne vesszen, illetve más időmérő helyen nehogy téves időrögzítés történjen.

4. Buszok

A buszok NEM EGYSZERRE indulnak és NEM AZONOS útvonalon közlekednek. Pontos tervezés alapján állítottuk össze a menetrendeket ezért fontos, hogy egy adott szakasz futója a saját buszára szálljon! A szervező bizottság semmiféle felelősséget nem vállal, ha a futó egy váltóhelyről elkésik, vagy egy buszról késés miatt lemarad! Lásd: Részletes programtervben megadott menetrendet, amit a regisztrációkor adunk át. Az autóbuszok számozása a 12 fős váltószakaszokhoz igazodik. A 4 fős csapatok váltását a csapatoknak saját maguknak kell megoldaniuk! De bármilyen szállítási probléma esetén a következő segítséget tudjuk nyújtani: A 4 fős csapatoknál a futót a következő buszok tudják elszállítani a rajthelyükre: 1. futó – 1. busz; 2. futó – 4. busz; 3. futó – 7. busz; 4. futó – 10. busz. Az utolsó szakasz futója a 12-es busszal juthat el a 12. szakasz rajtjához. Figyelni kell azonban arra, hogy ezek a buszok nem lesznek ott azon a ponton, ahová a futó megérkezik, tehát a csomagját arra a buszra kell feltennie, ahová megérkezik futás után: 1. futó – 3. busz; 2. futó – 6. busz; 3. futó – 9. busz; 4. futó – 11. busz; utolsó szakasz futója – 12. busz. Az igen magas nevezői létszámra való tekintettel egy-egy váltóhelyre csak az ott „dolgozó” buszokat irányítjuk, hogy a torlódás minél kisebb legyen. A többi busz számára szurkolóhelyeket jelölünk ki. Kérjük a buszon utazó futókat, hogy ezeken a szurkolóhelyeken szálljanak le és bíztassák a futókat, illetve segítsenek a buszos versenybíróknak a forgalomirányításban és a futók biztonságos tovább haladásában.

5. Abban az esetben, ha egy futó két egymás utáni szakaszt is fut…

A futónak arra a buszra kell felszállnia, amelyik számú szakasszal a futást kezdi. A csomagját viszont arra a buszra kell tennie, ahova beérkezik futás után. (pl. ha valaki egyben futja a 2. és 3. szakaszt, akkor a 2. buszra kell felszállnia, de a csomagját a 3. buszra kell tennie). A rajtszámokat úgy kell viselnie, hogy az adott szakaszon az adott rajtszám látható legyen.

6. Frissítés

Az útvonalon nincs frissítés. A frissítést a futónak saját magának kell megszerveznie. A 4 fős csapatok számára a szakszerű frissítéshez szükséges, High5 által biztosított termékeket a regisztrációkor adjuk át.

7. Parkolás

Az útvonalon a KRESZ szabályai szerint a verseny akadályozása nélkül szabad parkolni. Minden váltóhelyen és újraindítási ponton szervezők irányítják a parkolást. Általános szabály, hogy a váltóhely előtt parkolni tilos, hogy a váltóhelyre érkező futót jól lehessen látni, illetve a váltóhely után csak a váltószakasz futóit szállító autóbusz után szabad parkolni. Kérünk Benneteket arra, hogy fokozottan figyeljetek arra, hogy a forgalom nehogy beduguljon, mert ez esetleg a verseny megakadásához is vezethet. Olyan nagymértékben megnövekedett a versenyt kísérő gépkocsik száma, hogy a kis településeken illetve a keskeny utakon nagy figyelemre és együttműködésre van szükség a gépkocsivezetők és a futók között.